Subject: FW: Kooskõlastuse soov projektile: Märjamaa vald, Raplamaa
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 12:05:08 +0200

Palun reg

From: Tea Tõnts <[email-masked]>
Sent: Monday, February 26, 2024 11:47 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastuse soov projektile: Märjamaa vald, Raplamaa

Tere,

Muudatused sisse viidud.

Projektdokumentatsiooni link endiselt:

<https://www.dropbox.com/scl/fo/n3f924st8ukf2i3xrdu1h/h?rlkey=kws7btjvf9hk
eo6mc6nydk5y0&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/n3f924st8ukf2i3xrdu1h/h?rlkey=kws7btjvf9hke
o6mc6nydk5y0&dl=0

Palume kooskõlastust.

Tervitustega,

Tea Tõnts

Juhatuse liige

TL ja VK insener

VILprojekt OÜ

Mob. 51 088 28

 <http://www.vilprojekt.ee/> www.vilprojekt.ee

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7;  kutsetunnistus 163408

*	Tee ehitusprojekti koostamine
*	Projekteerimise juhtimine

Volitatud veevarustuse- ja kanalisatsiooniinsener, tase 8;  kutsetunnistus
189986

*	Välisveevarustuse ja kanalisatsiooni projekti koostamine

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 21, 2024 1:53 PM
To: Tea Tõnts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastuse soov projektile: Märjamaa vald, Raplamaa

Tere,

Aitäh, tahtsin paari asja täpsustada.

1.	Mahasõit on esmapilgul üle dimensioneeritud? Projektist ei selgu,
mis on mahasõidu liiklussagedus ja liikluskoosseis selliste gabariitide
projekteerimiseks. Taotluse kohasel oli kohaliku tee liiklussagedus 20
autot/ööpäevas. Selliste gabariitidega mahasõite me ei raja ka rekkadele
metsa väljaveoks. Soovitav tee laius 4,5m + peenrad ja pöörderaadius
põhilise liikluskoosseisu järgi.
2.	Stop märki pole vaja panna, juurdpääsuteede liikluskorraldust
reguleerib  Liiklusseadus §17 lg 3.
3.	Kaaluda võiks märgi paigalamist, kui liiklussagedus on üle 50
auto/päevas.
4.	Olemsolev mahasõit tuleb rekultiveerida. Kes rajab piirde
perspektiivselt? Tram ei võta kohustusi.
5.	Tiitellehel kajastada aadress riigitee kilometraazi järgi.

Tervitades,

Krista Einama

From: Tea Tõnts <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Tuesday, February 20, 2024 3:55 PM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; MNT Teed
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastuse soov projektile: Märjamaa vald, Raplamaa

Tere,

VILprojekt OÜ koostas Vängla külas, Märjamaa vallas, Raplamaal, Kosejõe
tee põhiprojekti (tee trassimuudatus).

Palume projektile kooskõlastust.

Kaaskiri manuses.

Tervitustega,

Tea Tõnts

Juhatuse liige

VILprojekt OÜ

Mob. 51 088 28

 <http://www.vilprojekt.ee/> www.vilprojekt.ee